DigitalBee Blog


DigitalBee Blog - największa porcja wiedzy z zakresu Digital Marketingu

DigitalBee - partnerem Akademii Dewelopera RynekPierwotny.pl

DigitalBee agencja marketingu i sprzedaży, została Partnerem prestiżowego programu Akademia Dewelopera, którego twórcą jest wiodący portal nieruchomości RynekPierwotny.pl.


Strategia marketingowa

Strategia to nawigacja, kompleksowy plan prowadzący firmę do realizacji celów: biznesowych, marketingowych i wizerunkowych.


CASE STUDY: Inteligentne domy

Deweloper: duża firma o zasięgu ogólnopolskim. 24 domy w zabudowie szeregowej. Unikatowa technologia, zapewniająca energooszczędność do 50%. Wyposażone w wentylację mechaniczną z rekuperacją i filtrami. Domy którymi można sterować z dowolnego miejsca. Bardzo wysoka cena.


CASE STUDY: Jak sprzedać osiedle domów w 6 miesięcy?

Inwestycja: domy w zabudowie szeregowej pod Warszawą. Łącznie 36 lokali, III etap inwestycji. Problem Dewelopera: Słaba sprzedaż, małe zainteresowanie ofertą domów. Złe opinie w internecie na temat realizacji poprzednich etapów.


Czy mailingi to archaizm?

Wydawałoby się, że środek komunikacji jakim jest mailing, używany tak długo prędzej czy później musi podzielić los poczty tradycyjnej czy telefonów stacjonarnych i stracić na popularności. Nic bardziej mylnego! Prawie 90% marketerów używa e-mail marketingu jako głównej metody dystrybucji treści.


Czy można prowadzić firmę bez działań w internecie?

Wszyscy są na Facebooku!, Wszyscy kochają Instagram. Musisz tam być!. Sprzedawaj przez internet, zbuduj Landing Page dla swoich produktów !


5 najczęściej popełnianych błędów w biznesie

Czy masz czasem wrażenie, że Twoje wysiłki w rozwijaniu biznesu idą na marne? Wprowadzasz co rusz to nowe oferty i… nic? Łatwo się w takiej sytuacji zniechęcić i uznać, że marketing nie ma sensu, skoro nie działa.


Kroki do przygotowania dobrego blog posta

Czy pisząc blog posty czujesz się jakbyś wchodził/a na Everest? Pora na zmiany! To w najlepszym razie zjazd sankami po oślej łączce… pod warunkiem, że przestrzegasz kilku zasad. Oto 6 kroków do blogowego sukcesu.


Branża definiuje wybór narzędzi marketingowych

Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego – to powiedzenie sprawdza się w wielu sytuacjach życiowych, także w marketingu internetowym. Warto szukać własnego, unikalnego zestawu narzędzi i metod w promowaniu swojej firmy.


Trendy 2021: Nadal online ale bez ciasteczek!

Czy Wy też mieliście nadzieję, że najdalej do wiosny będziemy już mogli wrócić do rzeczywistości z 2019? Niestety, musimy jeszcze uzbroić się w cierpliwość, zarówno firmy, jak i konsumenci. Nawet jeśli Twój biznes nie został objęty obostrzeniami covidowymi, warto wprowadzić nowe sposoby kontaktu z klientami, kiedy sporo naszych interakcji międzyludzkich toczy się w internecie.


Trendy 2021: Buduj swoją społeczność, angażuj swoich Klientów

Cały rok 2020 był jednym wielkim konkursem na kreatywność marketingową: jak podtrzymać, a nawet poszerzyć zasięg swoich działań, mając znacząco ograniczone pole manewru?


Trendy 2021: Otwórz się na partnerstwa, bądź odpowiedzialny społecznie

Prowadzenie biznesu wiąże się często z wyprzedzaniem konkurencji. Niejeden przedsiębiorca myśli o niej dużo. A gdyby tak z myślenia o konkurencji przestawić się na… partnerstwo?


Trendy 2021: Zwinność i elastyczność w działaniu, content na wagę złota

Podejście do planowania po ubiegłym roku na pewno się zmieniło – w ciągu kilku dni wszystkie Twoje plany mogą stracić rację bytu. Warunki nie zachęcają do myślenia o przyszłości, ale jeśli podejdziesz do niej odpowiednio elastycznie, zwiększasz swoje szanse na to, że nie staniesz w miejscu.


Influencer dla Twojej marki

Influencer marketing nie kojarzy Ci się najlepiej? Nie chcesz narażać się na skojarzenia z kontrowersyjnymi wypowiedziami albo wpadką PR-ową? Pora rozwiać kilka mitów na temat tej metody promocji, bo nadal możesz zyskać na nim wiele!


Strategia Konkurencji dla Dewelopera

Wprowadzasz nową inwestycję na rynek bądź też natrafiłeś na problem ze sprzedażą? W obu przypadkach potrzebujesz analizy konkurencji.


Jaka jest różnica pomiędzy stroną korporacyjną a landing page'em?

Strona korporacyjna buduje markę dewelopera, Landing Page gromadzi leady, to na niego są kierowane płatne reklamy. Dlatego zaleca się prowadzenie tych stron oddzielnie.


Czy pokazywać ceny na stronie inwestycji czy nie?

Kiedy cena jest kluczowym czynnikiem zakupu a inwestor ma taką inwestycję do zaproponowania, wówczas ceny pokazujemy. W innych przypadkach sugerujemy zastosować inną strategię działań.


Jak budować treści na fanpage'u inwestycji?

Podstawą jest strategia komunikacji oraz różnorodność postów: treści sprzedażowe przeplatamy z informacjami dotyczącymi miejsca inwestycji.


Skąd pochodzą leady u dewelopera?

Najważniejszy aspekt działań marketingowych to aktywne generowanie leadów tzw. lead generation. W tym przypadku są to Klienci zainteresowani zakupem mieszkania czy domu.


Outsourcing Marketingu u Dewelopera

Branża deweloperska wymaga dedykowanej obsługi. Tutaj nie zawsze sprawdzają się standardowe rozwiązania/kanały komunikacji. Dobrym rozwiązaniem jest współpraca z zewnętrzną firmą, która zaplanuje i skoordynuje wszystkie działania marketingowe.


Czy jakość projektów graficznych w branży deweloperskiej ma znaczenie?

Bazując na słabych grafikach, deweloperzy pozbawiają się możliwości ich sprawnej sprzedaży. Często “przepalają” budżety marketingowe na reklamy na Facebooku i Googlu, ze względu na „słabe projekty”.


Narzędzia do digital marketingu
i sprzedaży

Gdybyś miał wymienić kilka niezbędnych elementów prowadzenia biznesu – co mogłoby się znaleźć na takiej liście? Czas, pieniądze, wiedza, doświadczenie i… technologie.


Kurs Digital Marketingu i Sprzedaży ONLINE na skróty

W codziennym życiu biznesu sprzedaż może wydawać się czymś równie naturalnym jak mycie zębów, ale może też przyprawiać Cię o koszmary senne.


Jak stworzyć markę, która przyciągnie i zatrzymać klienta

Wyobraź sobie dwa pokoje oddzielone jedynie lustrem weneckim. W jednym z nich znajduje się klient, który widzi jedynie swoje odbicie.


Budżet marketingowy: ile kosztuje lepszy biznes?

Zwykle budżety marketingowe w małych firmach opierają się na zasadzie “im mniej pieniędzy wydam tu i teraz, tym lepiej”.


Od czego zacząć marketing i sprzedaż w internecie

Cieszę się, że ruszyłeś z procesem decyzyjnym o krok dalej – już nie zastanawiasz się, czy w ogóle zaangażować się w sprzedaż i marketing online, a przeszedłeś do kolejnego pytania: jak to zrobić?


Dlaczego marketing i sprzedaż w internecie uratuje Twój biznes po pandemii

Po zimie i wiośnie przesiedzianej w domu możemy wreszcie odetchnąć świeżym powietrzem.