Case study. Budowa wizerunku EstiCRM

EstiCRM to oprogramowanie stworzone specjalnie dla branży nieruchomości. Szereg wykreowanych funkcjonalności umożliwia handlowcom sprawne funkcjonowanie biura lub firmy deweloperskiej: pozwala na zarządzanie biurem z każdego miejsca, na błyskawiczną i wygodną publikację ofert na portalach ogłoszeniowych czy na szybkie stworzenie atrakcyjnej strony internetowej.

Napisano DigitalBee Luty 4, 2023

EstiCRM to oprogramowanie stworzone specjalnie dla branży nieruchomości. Szereg wykreowanych funkcjonalności umożliwia handlowcom sprawne funkcjonowanie biura lub firmy deweloperskiej: pozwala na zarządzanie biurem z każdego miejsca, na błyskawiczną i wygodną publikację ofert na portalach ogłoszeniowych czy na szybkie stworzenie atrakcyjnej strony internetowej. EstiCRM istnieje na rynku od wielu lat i nieustannie się rozwija i, słuchając oczekiwań grupy docelowej, wciąż wdraża nowe funkcjonalności.

CRM, jak wiadomo nie jest narzędziem skierowanym do wszystkich, ale do wąskiej grupy odbiorców. Przed przystąpieniem do pracy zrobiliśmy research wśród konkurencji. Okazało się, że na rynku panuje silna konkurencja w tym segmencie.

Brand Hero - kreacja bohatera

Aby się od niej odróżnić, postanowiliśmy wzmocnić wizerunek marki i wykorzystać przewagi konkurencyjne EstiCRM. Postanowiliśmy komunikować się inaczej niż wszyscy i spersonifikować przekaz. Tak powstał Brand Hero, czyli Opiekun Marki. Klientowi spodobał się pomysł, więc stworzyliśmy tożsamość naszego brand hero. Sylwetkę bohatera oparliśmy na założycielu marki, Marcinie - informatyku, człowieku z dużym poczuciem humoru i potężnej wiedzy o nowych funkcjonalnościach CRMu??. Nasz bohater, Marcin stał się osią komunikacji EstiCRM: wystąpił w filmie animowanym, pojawia się na social mediach, a także w reklamach i komunikacji mailowej.

Komunikacja: posty, mailingi

Kluczem do sukcesu jest budowanie relacji z klientami. Im więcej punktów styku, tym lepiej. Komunikację na Facebooku opieramy na wprowadzanych nowościach i opowiadamy o funkcjonalnościach CRMU. Narrację wzbogaca nasz Brand Hero, a szczególnie grafiki z jego udziałem. W tym samym czasie była prowadzona bardziej rozbudowana komunikacja mailingowa, która prowadziła do artykułów na bloga.

Film animowany

Powstał on w oparciu o szereg nowych funkcjonalności z zakresu obsługi klienta. Scenariusz filmu był spójny z opracowaną komunikacją marketingową na social mediach i w mailingach.

Bohaterem, który przeprowadził klienta przez cały proces zmian, był oczywiście Marcin.

Film można obejrzeć tu: https://www.youtube.com/watch?v=0xEDIeZmzRA