DigitalBee Blog


DigitalBee Blog - największa porcja wiedzy z zakresu Digital Marketingu

Horizon Development – budowa wizerunku. Case study

Horizon Development to firma specjalizująca się w kompleksowym wykończeniu mieszkań pokazowych, mieszkań pod klucz i biur sprzedaży w segmencie premium.


Case study. Budowa wizerunku EstiCRM

EstiCRM to oprogramowanie stworzone specjalnie dla branży nieruchomości. Szereg wykreowanych funkcjonalności umożliwia handlowcom sprawne funkcjonowanie biura lub firmy deweloperskiej: pozwala na zarządzanie biurem z każdego miejsca, na błyskawiczną i wygodną publikację ofert na portalach ogłoszeniowych czy na szybkie stworzenie atrakcyjnej strony internetowej.


Motława Garden Marvipolu. Case study. Jak wprowadzić nową inwestycję do sprzedaży?

Motława Garden to jeden z projektów, który powierzyła nam do realizacji firma Marvipol. Miasto – ogród realizowane w zielonej części Gdańska, w której wyrosły wille miejskie zatopione w kameralnym otoczeniu dzielnicy Olszynka Grochowska.


CASE STUDY. Jak sprzedać domy pod Warszawą w ciągu 6 miesięcy?

Cicha Łąka firmy Ancona - projekt osiedla domów w zabudowie szeregowej w Józefosławiu okazał się dużym sukcesem naszej współpracy.


Czy branży nieruchomości potrzebne jest SEO?

SEO dla branży nieruchomości – sprawdź, dlaczego warto i od czego zacząć! Poznaj korzyści pozycjonowania strony dla biur nieruchomości lub deweloperów!


Email marketing

Emailing jest jednym z najbardziej personalizowanych narzędzi, nie sieje szeroko jak inne kanały, ale uderza bardzo precyzyjnie do klienta, zainteresowanego produktem lub usługą. Przy okazji jest narzędziem tanim, skalowalnym, mogą z niego skorzystać zarówno małe jak i duże firmy.


Jak się zabrać do strategii marketingowej? Od czego zacząć?

Strategia marketingowa przez lata obrosła w legendy, że jest trudna do zrobienia, że musi być opasłym dokumentem. Strategia nic nie musi.


Jak powinna wyglądać strona inwestycji mieszkaniowej?

Strona inwestycji rządzi się zupełnie innymi prawami niż strona korporacyjna dewelopera.


Jak pokazać produkt, czyli naszą inwestycję?

Najlepiej zacząć od przeanalizowania inwestycji, wycieczki na teren budowy, przyjrzeniu się najbliższemu otoczeniu, lokalizacji, infrastrukturze, konkurencji, a następnie wylistowaniu jej przewag konkurencyjnych w obszarach.


Jak znaleźć właściwą nazwę dla inwestycji?

Warto pamiętać, że nazwa to mieszanka tożsamości marki dewelopera, architektury, lokalizacji, kontekst historycznego terenu na którym się znajduje i oczekiwań grupy docelowej.


Marka inwestycji czy dewelopera? Jak zbudować świadomość marki?

Zajmując się marką inwestycji trzeba pamiętać o marce dewelopera i wszystkie działania wykonywać w jej kontekście.


Jak zbudować system komunikacji marketingowej inwestycji mieszkaniowej?

Sektor deweloperski ma dzisiaj bardzo dobrą koniunkturę. W większości przypadków nie trzeba się specjalnie starać, żeby sprzedać inwestycję.


Video marketing dla dewelopera

Według prognoz do końca 2021 roku ponad 80% całego ruchu w Internecie będzie stanowić wideo. Filmy video zyskują na popularności w branży deweloperskiej.


DigitalBee - partnerem Akademii Dewelopera RynekPierwotny.pl

DigitalBee agencja marketingu i sprzedaży, została Partnerem prestiżowego programu Akademia Dewelopera, którego twórcą jest wiodący portal nieruchomości RynekPierwotny.pl.


Kroki do przygotowania dobrego blog posta

Czy pisząc blog posty czujesz się jakbyś wchodził/a na Everest? Pora na zmiany! To w najlepszym razie zjazd sankami po oślej łączce pod warunkiem, że przestrzegasz kilku zasad. Oto 6 kroków do blogowego sukcesu.


Trendy 2021: Nadal online ale bez ciasteczek!

Czy Wy też mieliście nadzieję, że najdalej do wiosny będziemy już mogli wrócić do rzeczywistości z 2019? Niestety, musimy jeszcze uzbroić się w cierpliwość, zarówno firmy, jak i konsumenci. Nawet jeśli Twój biznes nie został objęty obostrzeniami covidowymi, warto wprowadzić nowe sposoby kontaktu z klientami, kiedy sporo naszych interakcji międzyludzkich toczy się w internecie.


Trendy 2021: Buduj swoją społeczność, angażuj swoich Klientów

Cały rok 2020 był jednym wielkim konkursem na kreatywność marketingową: jak podtrzymać, a nawet poszerzyć zasięg swoich działań, mając znacząco ograniczone pole manewru?


Trendy 2021: Otwórz się na partnerstwa, bądź odpowiedzialny społecznie

Prowadzenie biznesu wiąże się często z wyprzedzaniem konkurencji. Niejeden przedsiębiorca myśli o niej dużo. A gdyby tak z myślenia o konkurencji przestawić się na partnerstwo?


Trendy 2021: Zwinność i elastyczność w działaniu, content na wagę złota

Podejście do planowania po ubiegłym roku na pewno się zmieniło – w ciągu kilku dni wszystkie Twoje plany mogą stracić rację bytu. Warunki nie zachęcają do myślenia o przyszłości, ale jeśli podejdziesz do niej odpowiednio elastycznie, zwiększasz swoje szanse na to, że nie staniesz w miejscu.


Influencer dla Twojej marki

Influencer marketing nie kojarzy Ci się najlepiej? Nie chcesz narażać się na skojarzenia z kontrowersyjnymi wypowiedziami albo wpadką PR-ową? Pora rozwiać kilka mitów na temat tej metody promocji, bo nadal możesz zyskać na nim wiele!


Strategia Konkurencji dla Dewelopera

Wprowadzasz nową inwestycję na rynek bądź też natrafiłeś na problem ze sprzedażą? W obu przypadkach potrzebujesz analizy konkurencji.


Jaka jest różnica pomiędzy stroną korporacyjną a landing page'em?

Strona korporacyjna buduje markę dewelopera, Landing Page gromadzi leady, to na niego są kierowane płatne reklamy. Dlatego zaleca się prowadzenie tych stron oddzielnie.


Czy pokazywać ceny na stronie inwestycji czy nie?

Kiedy cena jest kluczowym czynnikiem zakupu a inwestor ma taką inwestycję do zaproponowania, wówczas ceny pokazujemy. W innych przypadkach sugerujemy zastosować inną strategię działań.


Jak budować treści na fanpage'u inwestycji?

Podstawą jest strategia komunikacji oraz różnorodność postów: treści sprzedażowe przeplatamy z informacjami dotyczącymi miejsca inwestycji.


Narzędzia do digital marketingu
i sprzedaży

Gdybyś miał wymienić kilka niezbędnych elementów prowadzenia biznesu – co mogłoby się znaleźć na takiej liście? Czas, pieniądze, wiedza, doświadczenie i technologie.


Kurs Digital Marketingu i Sprzedaży ONLINE na skróty

W codziennym życiu biznesu sprzedaż może wydawać się czymś równie naturalnym jak mycie zębów, ale może też przyprawiać Cię o koszmary senne.


Jak stworzyć markę, która przyciągnie i zatrzymać klienta

Wyobraź sobie dwa pokoje oddzielone jedynie lustrem weneckim. W jednym z nich znajduje się klient, który widzi jedynie swoje odbicie.


Budżet marketingowy: ile kosztuje lepszy biznes?

Zwykle budżety marketingowe w małych firmach opierają się na zasadzie “im mniej pieniędzy wydam tu i teraz, tym lepiej”.


Od czego zacząć marketing i sprzedaż w internecie

Cieszę się, że ruszyłeś z procesem decyzyjnym o krok dalej – już nie zastanawiasz się, czy w ogóle zaangażować się w sprzedaż i marketing online, a przeszedłeś do kolejnego pytania: jak to zrobić?


Dlaczego marketing i sprzedaż w internecie uratuje Twój biznes po pandemii

Po zimie i wiośnie przesiedzianej w domu możemy wreszcie odetchnąć świeżym powietrzem.