Motława Garden Marvipolu. Case study. Jak wprowadzić nową inwestycję do sprzedaży?

Motława Garden to jeden z projektów, który powierzyła nam do realizacji firma Marvipol. Miasto – ogród realizowane w zielonej części Gdańska, w której wyrosły wille miejskie zatopione w kameralnym otoczeniu dzielnicy Olszynka Grochowska.

Napisano DigitalBee Luty 4, 2023

Motława Garden to jeden z projektów, który powierzyła nam do realizacji firma Marvipol. Miasto – ogród realizowane w zielonej części Gdańska, w której wyrosły wille miejskie zatopione w kameralnym otoczeniu dzielnicy Olszynka Grochowska. To projekt klasy premium z dużym naciskiem na nowoczesne rozwiązania technologiczne i ekologię.

Po analizie konkurencji i przyjrzeniu się produktowi, postawiliśmy na pokazanie nowoczesnego wymiaru inwestycji z uwzględnieniem jej kameralnej strony - wszechogarniającej zieleni, modernistycznej architektury, dobrej infrastruktury i doskonałej komunikacji z kluczowymi punktami Gdańska, a przede wszystkim z naciskiem na atuty produktu. W komunikacji podkreślaliśmy istnienie wspólnej, zielonej przestrzeni dla mieszkańców: sadów owocowych, ogródków z ziołami oraz nowoczesnych rozwiązań, które uczyniły z tego miejsca komfortową, bezpieczną życiową przystań.

W ramach zlecenia powstały: nazwa inwestycji, logo, folder sprzedażowy i plan komunikacji mailingowej. Dodatkowo publikacja artykułów sponsorowanych na portalach skupiających grupę docelową.

Nazwa

Przed rozpoczęciem prac przyjrzeliśmy się konkurencyjnym inwestycjom w Gdańsku i okazało się, że większość gdańskich inwestycji nosi nazwy kojarzące się z historycznymi lub lokalizacyjnymi miejscami Gdańska. Często wykorzystywana była również tematyka morska. Nasza nazwa wpisała się w gdańskie trendy, szczególnie, że inwestycja jest położona nieopodal Motławy.

Logo

W nawiązaniu do nazwy powstało nowoczesne logo z motywem drzewa inspirowane motywem inwestycji i brandbook opisujący sposób funkcjonowania logo w materiałach marketingowych: podstawowe kolory logo, pola ochronne, typografię, wersje tła.

Folder

Po analizie konkurencji, produktu i oczekiwań grupy docelowej, powstała lifestyle’owa opowieść w formie folderu reklamowego, prezentującego założenia inwestycji, lokalizację, infrastrukturę, wnętrza domów, sposoby finansowania zakupu i pomysły na wykończenie wnętrz. Wszystko to zostało zamknięte w lekkiej formie graficznej z roślinnym motywem przewodnim nawiązującym do założeń miasta – ogrodu. Aby nadać prestiżowego charakteru inwestycji, okładka została uszlachetniona poligraficzne.

Komunikacja marketingowa

Stworzyliśmy strategię komunikacji w oparciu o sprzężony system: artykuły na bloga, posty i mailingi.

Seria artykułów nawiązywała do atutów inwestycji związanych z architekturą, ekologią, lokalizacją, infrastrukturą, komunikacją, zielenią, koncepcją miasta-ogrodu, przestronnymi wnętrzami czy inteligentnymi rozwiązaniami technologicznymi, a także zapleczem historycznym dzielnicy. Artykuły, poza wartością edukacyjną, pomagały / wspierały w pozycjonowaniu strony internetowej inwestycji.