Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami!
+48 791 541 611
HOME
DLA DEWELOPERÓW
BLOG
KONTAKT
Agencja Digital
Marketingu i Sprzedaży


Porozmawiajmy o Twoich celach biznesowych i sposobach, dzięki którym je osiągniesz.



SKONTAKTUJ SIĘ >
DigitalBee
dla deweloperów


Z nami sprzedasz swoje inwestycje szybciej niż konkurencja!



ZAPYTAJ >
DigitalBee dla DEWELOPERÓW

DIGITALBEE dla DEWELOPERÓW to Agencja Marketingu Internetowego i Sprzedaży,
specjalizująca się we wdrażaniu rozwiązań dla rynku deweloperskiego.
W tym obszarze czujemy się jak przysłowiowe ryby w wodzie.
Nasz największy sukces to 70% sprzedanych inwestycji (domy w zabudowie szeregowej) w 4 miesiące, na bardzo konkurencyjnym rynku.
Zacznijmy od pytań

Współpracę z Deweloperem zaczynamy od zadawania pytań.
A wiemy o co pytać, gdyż marketing deweloperski to nasza specjalizacja. Później szukamy na nie odpowiedzi.
Dokładnie badamy konkurencję. Definiujemy odbiorcę, analizujemy skuteczność kanałów dotarcia.
Tak powstaje strategia. To tak w dużym skrócie.
A jak to wygląda w praktyce?

Zanim przystąpimy do działań dla naszego Klienta, o konkurencji wiemy prawie wszystko.
Wtedy zaczynamy projektować strategię. Dzięki temu, nasze działania
przynoszą deweloperom wymierny rezultat - wzrost sprzedaży inwestycji.
Wizja lokalnaPodczas tworzenia analiz konkurencji, osobiście odwiedzamy wszystkie inwestycje. Jeździmy po budowach, przygotowujemy dokumentację zdjęciową.
TelemarketingRozmawiamy z działami sprzedaży firm konkurencyjnych, aby zbadać faktyczną dostępność nieruchomości a co za tym idzie dynamikę sprzedaży.
Pełny obrazAnalizujemy szereg czynników, aby mieć pełen o raz tego, z kim konkuruje nasz Klient. Tego nie można się dowiedzieć, przeglądając jedynie strony internetowe.
Z kim współpracujemy?

Nasi Klienci - deweloperzy zazwyczaj zgłaszają się do nas wtedy, kiedy swoje inwestycje chcą sprzedać szybciej.
Kiedy dotychczasowe modele sprzedaży już u nich nie funkcjonują tak dobrze jak kiedyś.
Szukają nowych rozwiązań i wsparcia. Są doskonałymi specjalistami w budownictwie,
ale nie wiedzą jak pokazać swoją firmę w nowy sposób i sprzedawać więcej i szybciej.
Słyszeli o tym, że warto inwestować i budować swoją markę, ale nie wiedzą, jak to zrobić.
Marketing i sprzedaż to nie są 2 oddzielne byty.
To naczynia połączone


Jesteśmy w bliskiej współpracy z działem Sprzedaży Dewelopera. Dział Sprzedaży to kopalnia wiedzy o Klientach.
Kto kupuje inwestycje? O co pytają? Co jest dla nich ważne? Podczas cotygodniowych spotkań (teraz on-line) na bieżąco analizujemy,
co się dzieje u Klienta, jaki jest ruch sprzedażowy. To pozwala na weryfikację naszych działań i na wprowadzanie nowych rozwiązań.
Zawsze mamy kilka wariantów, które dokładnie analizujemy i testujemy przed ich wprowadzeniem.
Wymiana doświadczeń i współpraca.
To na tym się koncentrujemy


Podczas spotkań z Klientami zawsze podkreślamy, że należy myśleć i działać szeroko. Budowanie własnej marki zawsze się opłaca.
Silna marka rodzi się sukcesywnie, a na jej postrzegalność i wiarygodność wpływają czynniki okołosprzedażowe:
właściwa komunikacja, grafika i cała masa detali niedostrzegalnych dla laika a sprawiających, że dane inwestycje
są częściej kupowane od innych. I tym właśnie się zajmujemy.


Jolanta SOLLARES

Marketingiem zajmuję się od ponad 20 lat. Pracowałam zarówno w agencjach reklamowych, jak i zarządzałam działami marketingu w firmach z sektora farmacji, IT, edukacji, automatyki przemysłowej. Od 11 prowadzę Agencję Marketingową. Jestem praktykiem – w pracy z Klientem skupiam się na rozwiązywaniu problemów i na działaniu holistycznym. W branży deweloperskiej uwielbiam sam produkt. Spełniam marzenia ludzi o własnym domu, to fascynujące! Strategia działań dla dewelopera przypomina układanie puzzli, wszystko do siebie musi pasować.


Magda FRANCZAK

Wprowadzanie nowych marek na rynek to mój żywioł, szczególnie marek deweloperskich. Właściwie całe moje życie zawodowe krąży wokół nieruchomości, wiele inwestycji na rynku warszawskim przechodziło przez moje ręce. Zresztą nie tylko życie zawodowe (życie prywatne też krąży wokół tego tematu, dzielę je z architektem). Każda inwestycja jest dla mnie wyzwaniem, każda ma unikalne cechy, wymaga indywidualnego podejścia i cieszę się, że mogę uczestniczyć w procesie łączenia ludzi z ich największym marzeniem – mieszkaniem lub domem.
Chcesz sprzedawać więcej?
Dowiedz się jak!


Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą
i zaproponujemy rozwiązanie!