Outsourcing Marketingu u Dewelopera

Branża deweloperska wymaga dedykowanej obsługi. Tutaj nie zawsze sprawdzają się standardowe rozwiązania/kanały komunikacji. Dobrym rozwiązaniem jest współpraca z zewnętrzną firmą, która zaplanuje i skoordynuje wszystkie działania marketingowe.

Napisano DigitalBee Marzec 2, 2021

Branża deweloperska wymaga dedykowanej obsługi. Tutaj nie zawsze sprawdzają się standardowe rozwiązania/kanały komunikacji. Istnieją firmy, szczególnie na rynkach lokalnych, które nie stosują żadnych reklam poza outdoorem i obecnością na portalach nieruchomości, a sprzedaż idzie “po Bożemu”, bo znają dobrze swój rynek, kupują atrakcyjne działki, wiedzą jakiego produktu oczekują Klienci.

Czy to oznacza, że taki deweloper nie powinien inwestować w marketing? Wszystko zależy od planów jego ekspansji. Prawda jest taka, że bez silnej marki nie ma ekspansji.
Tak więc, jeśli dany deweloper chciałby wprowadzić inwestycje w innych dzielnicach, miejscowościach, miastach powinien zadbać o swój wizerunek zarówno w internecie, jak i na rynku lokalnym. Widoczność dewelopera to wzmocnienie jego marki, świadomości istnienia. Nie wystarczy jednak postawić tablicę na terenie inwestycji i liczyć na to, że Klienci sami przyjdą. Trzeba zacząć od pokazania inwestycji od najlepszej strony, do tego celu potrzebna będzie strategia, która wskaże przewagi konkurencyjne i ustali kanały komunikacji.

Niezależnie od nich potrzebujemy kilka atrakcyjnych wizualizacji (zewnętrznych elewacji, wnętrz, części wspólnych), landing page’a na którym umieścimy najważniejsze informacje: typu lokalizacja, główny przekaz, przedstawimy ofertę, lokalizację, infrastrukturę miejsca, pokażemy listę mieszkań wraz z rzutami.
Potem musimy nawiązać kontakt z szeregiem firm, które pomogą zrealizować strategię: agencję interaktywną, która będzie odpowiedzialna za dostarczanie leadów. Firmę, która zajmie się outdoorem - sieciową lub lokalną. Platformy nieruchomości, które generują dużo leadów, agencje specjalizujące się w obsłudze social mediów, radio. Jeśli firma ma w swoich strukturach Dział Marketingu - on skoordynuje te wszystkie działania, aby zrealizować Twój cel.

A jeśli nie masz Działu Marketingu, to skąd będziesz wiedział, że te działania zmierzają w dobrą stronę i jaki budżet powinieneś przeznaczyć na te działania, żeby przełożyły się na sprzedaż?
Zadzwoń do nas, my wiemy jak sprzedać Twoją inwestycję, zaplanować komunikację i skoordynować te wszystkie działania za Ciebie.